Programare online la Direcția de Evidență a Persoanei
Cel mai târziu din semestrul al doilea al acestui an, romașcanii și locuitorii celor 28 de comune limitrofe ce au nevoie de serviciile Direcţiei Locale pentru Evidenţa Persoanelor vor avea posibilitatea de a se programa online.
Acest lucru va fi posibil prin achiziționarea unui sistem care va permite, prin aceesarea din fața unui calculator a unei aplicații, realizarea unei programări, evitându-se astfel statul la coadă. Conducerea Primăriei Roman spune că acest sistem va reduce cu mult timpii pentru acest serviciu, cetățenii știind deja de ce acte au nevoie, iar funcționarii având posibilitatea de a le pregăti avizele din timp.
La Pașapoarte și Direcția de Evidență a Populației se fac în acest moment lucrări de igienizare, mai ales că adresabilitatea este mai scăzută acum. În perioada următoare se va relua și programul caravanei de la Direcția Locală de Evidență a Populației pentru cetățenii din comunele arondate Romanului.
Bună ziua ! Doresc schimbarea cărții de identitate din municipiul Roman in Comuna Icusesti la adresa părinților mei .