Angajări la Primăria Roman
Primăria Roman caută să angajeze, pe perioadă nedeterminată, pe un post de conducere în regim contractual, șef serviciu II la Serviciul energetic și de iluminat public din cadrul Direcției de Servicii Edilitare și, tot pe durată nedeterminată, pe trei posturi, polițiști locali la Birou dispecerat monitorizare și bază de date din cadrul Direcției Poliției Locale.
Profil electric
Pentru postul de șef serviciu se cer studii superioare pe profil electric și o vechime în muncă și experiență de zece ani. Dosarul cu actele necesare se poate depune până pe 14 ianuarie, la sediul Primăriei, în două zile urmând să se facă selecția dosarelor. Proba scrisă este programată pe data de 22 ianuarie, iar în maxim patru zile este programat interviul.
Trei posturi de polițist local
Cum spuneam, Primăria Roman mai angajează, tot pe posturi contractuale, trei agenți de nivel de execuție la Birou dispecerat monitorizare și bază de date din cadrul Direcției Poliției Locale.
Pentru postul de inspector de specialitate debutant se cer studii universitare de licență absolvite cu diplomă, iar pentru cele două posturi de inspector specialitate II se cer studii universitare și o vechime în specialitate studiilor necesare exercitării funcției publice de minim un an.
Dosarele se pot depune până pe 14 ianuarie, iar proba scrisă va avea loc pe 22 ianuarie.